On 28-04-2010 22:20, Polderrunner wrote:

> Jeg har lige ændret alle de pågældende postnumre til 7130 Juelsminde.
> Meget simpelt i JOSM. Vælg alle 8700 numre, derefter vælg dem med
> Juelsminde som municipality. Håber at der ikke er smuttet nogen forkerte
> med. Området med valgte noder ser rigtigt ud. Jeg har ikke ændret
> kms:zip_no og kms:zip_name taggene.

Er du sikker på det var alle addresser i Juelsminde kommune der skiftede
postnr til 7130? Jeg må tilstå jeg ikke fulgte så meget med i det da det
var i avisen her, men det fremgår ikke umiddelbart i pdf filen. Jeg har
lavet et lille python script som lige nu er ved at tjekke at alle adresser
nævnt i pdf filen er ændret. Med lidt ændringer vil jeg prøve at tjekke at
du ikke har ændret nogen der ikke skulle ændres, med mindre du ved noget
jeg ikke ved (for så gider jeg ikke bruge tid på dét).

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk