Hej Esbern

Jeg hedder Per Laustsen og bor på Tåsinge - d.v.s. i samme område som Kif,
hvorfor der ikke er så meget at mappe her hvor jeg bor. Jeg mapper så lidt
nær Snoghøj ved Fredericia og lidt ved Odder. Snupper en skov eller 2 når
jeg er ude at gå, så vi også kan få nogle skovstier markeret.

Med venlig hilsen

Per Laustsen