On 16/09/2010, at 13.57, Claus Hindsgaul wrote:

Jeg er klar over, at en populær cykelkorts-renderer endnu ikke viser "cycleway=track", (men det står øverst på udviklerens to-do list ifølge privat mailveksling). Personligt mener jeg dog at "track" er den bedste beskrivelse, da det markerer en sikrere fysisk adskillelse fra bilkørebanerne.

100% enig. :-)

Osmarender kortet viser cycleway=track, og det ser rigtig pænt ud. Der er stadig ingen renderings-programmer der viser cycleway:right=track, men det skal nok komme.

-- Morten