Hej

Kan se at der er en rutel Øhavstien på wikien om vandreruter (under
regionale ruter):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Denmark_Walking_Routes

Men der er ikke lagt en relation ind. Vil du lægge relationen ind, så andre
kan finde den.

PS. synes at wiki siden om vandreruter skulle oversættes til dansk

/Jens