leisure=* er en konkret facilitet og er derfor ikke i konflikt med landuse=* som beskriver generel arealanvendelse. Hvis sportsanlægget ligger midt i et boligområde er der efter min mening ikke noget i vejen for at beholde landuse=residential, men ved større sportsanlæg plejer jeg nu at 'bøje' residential omkring anlægget. Jeg har iøvrigt aldrig set landuse=recreational anvendt, er ikke i listen over officielle tags.