Det betyder bare at de downloadede kystlinier ikke danner en lukket polygon og det skaber JOSM sig åbenbart lidt over. Ignorer bare den fejlmelding.

Derimod er jeg lidt forundret over den megarelation 938868, som kystlinien er medlem af. Den er tagget type=multipolygon og land_area=administrative, men ingen navne eller lignende. Hvad er ideen med den? Den giver advarsler i JOSM Validator, da der ikke er outer eller inner roles, hvilket ellers kræves ved multipolygoner.

Ole / polderrunner