Hej Anders

Ser super fedt ud.

Kan godt se etiketten, kan ikke lige finde ud af hvorfor, udover at det
muligvis er en fejl i renderen.

Er ved at være færdig med Lyø. Øer er bare så dejligt afgrænsede af mappe,
derfor en stor tilfredsstillelse at kunne afslutte.
Renderen har ikke være forbi endnu, så det ser mystisk ud, men det kommer
:-)

/Jens