Peter Brodersen <pe...@...> writes:
> Yep, der er som sådan ingen garantier for de forskellige fotos,
> hvilket jeg også skal have skrevet ind på wikien. Vi ved (og
> kan se), at de varierer en del fra sted til sted, så der er
> ikke nogen generel forskydning at sætte ind med. Der er
> næppe nogen mulighed for at justere billederne på dette
> tidspunkt.

Inden den mulighed bliver begravet helt, hvordan er det så lige
filerne ligger? Der burde være en .ecw for området? Hvis jeg kan
få den konverteret til et eller anden Gimp'en kan læse og åbne den
på en spand med en ordentlig skudefuld RAM, så er der måske en
mulighed der?

Kan jeg på en eller anden måde få adgang til filen så jeg kunne
prøve?

Ole