Torsdag 24 februar 2011 22:06:21 skrev Rasmus Vendelboe:
> Klart. Jeg har nogle gange indsat det forkerte navne (f.eks. Ndr Dragørvej
> som alt_name=Ndr Dragørvej), måske kunne vi lokke Jonas til at også at
> kigge på alt_name?
>

> Med venlig hilsen
> Rasmus Vendelboe

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Name står der et stykke ned på siden:
Abbreviation (don't do it), såvel som en kort forklaring om hvorfor. Jeg kan
godt se ideen, men følger vi den så går der kage i OSM Inspectors addresses
layer,som jeg altså finder ret uundværlig. Ellers kunne jeg godt tænke mig en
"short_name" tag (hvilket ville være mere beskrivende) til disse forkortede
vejnavne og så derefter udfylde "name" med det fulde vejnavn.
--
Mvh Michael