Hej Esbern

På en wiki diskussion [1] om skov, står der at layer ikke giver nogen mening
ved brug af skov taggen. Men det har der vist ikke altid være sådan. Jeg har
f.eks. altid tænkt at man kan bruge layer taggen ved polygoner.

I tillæg, så bruger jeg operator [2] - f.eks. når jeg ved at det er en
privat skov: *operator=privat* eller at det er statskov: *
operator=naturstyrelsen*.
Der er nemlig hules til forskel i hvad man må i en privat skov ifht. en
offentlig skov.'

Ellers bruger jeg taggen wood [3], hvis jeg ved hvilken type skov det er.

Derudover er der jo det trivielle name tag.

/Jens Winbladh

[1] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:landuse%3Dforest
[2] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:operator
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:operator>[3] -