Det er jo altid let at finde på nye "overlay"-forslag, så her kommer et
forslag:
Det kunne måske være nyttigt med et overlay med overlappende bygninger.
Samme overlay kunne highlighte bygninger (også uden overlap), hvor der står
noget i et fixme-tag. Så kunne man skrive sine tvivl i noten. En driftig
koder kunne endda lave en tekst side med oversigter over bygninger med
fixme-tekster.

Kunne det være et værktøj, der kan hjælpe Esbens overvejelser herunder?

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81
DK-2770 Kastrup