Sejt at du har fået Haderslev Kommune til at frigive disse data - og
cool at se vejbelægning for cykelstier er angivet

En lille ting (måske ikke det store problem for de meget GIS kyndige) -
København frigav nogle cykeldata i går og de var i
["ETRS_1989_UTM_Zone_32N"] og jeg kan se at Haderslev shape filer er i
det samme. Så de skal lige konverteres over til WGS84, ikke den store
tekniske operation i QGIS med f-tools plugin, men lidt tid tager det
da.

Jeg ved ikke om man frem over kan spørge om off. myndigheder gider at
tilbyde shape filerne i WGS84 og så i ["ETRS_1989_UTM_Zone_32N", hvis
de laver frie geodatasæt - jeg har se at på Kulturarvsstyrelsen
hjemmeside tilbyder de download i begge koordinatsystemer
http://www.kulturarv.dk/fundogfortidsminder/Download/

Bare et forslag luftet her til aften

Søren Johannessen