Jeg har lige talt med en fra Vej & Park i Tårnby, for at få at vide at
Skrædderholm hedder Skrædderholm :-) (skal bruge det til noget GEOcaching
relateret) i den forbindelse spurgte jeg om Holmen ligger i Tårnby (som en
GEOcaching database siger) eller Hvidovre, som det ser ud til, når jeg kikker
på OSM.

Han fortalte så at den d.d. høre under Tårnby, MEN at Københavns Kommune har
anmodet Tårnby om at få flyttet kommune grænsen, således at stierne overgår til
København, han formoder at Skrædderholm også overgår til København.

Sagen er færdig behandlet i Tårnby, og sendt til Indenrigsministeriet, til
godkendelse.

Jeg ved så ikke om der er nogen her, som får besked når kommune grænserne
rykkes?

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen