Jeg vil godt høre, hvor skal motorvejs frakørsler starte?

Jeg spørger fordi jeg synes at der er noget foreskæld, nogle starter hvor
frakørselsbanen starter, andre steder hvor frakørslen skilles helt fra selve
motorvejen. Mener også at have været ude for at den først startede oppe af
rampen.

Når vi nu har fået Bing som har en væsentlig beder opløsning, og man kan zoome
længer ind, så kunne det være rat at få forbedret kvaliteten, men vil lige
høre hvor den skal starte.

Jeg synes bedst om at den starter hvor frakørsels banen starter. Hvad siger i?

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen