Fra: talk-dk-requ...@openstreetmap.org
[mailto:talk-dk-requ...@openstreetmap.org]
Sendt: 20. juli 2011 13:00
Til: talk-dk@openstreetmap.org
Emne: Sammendrag af Talk-dk, Vol 27, Udgave 17

Send meddelelser der skal distribueres til Talk-dk til:
        talk-dk@openstreetmap.org

Gå ind på:
for at til- eller framelde dig listen via World Wide Web

Alternativt kan du sende en e-mail til
        talk-dk-requ...@openstreetmap.org
med ordet 'help' i emnefeltet eller som indhold.

Du kan kontakte den (de) ansvarlige person(er) for listen på
        talk-dk-ow...@openstreetmap.org

Når du svarer på e-mail til listen, bedes du venligst ændre emnefeltet
sådan at det er lidt mere beskrivende end bare "Re: Indhold af Talk-dk
sammendrag..."

Dagens emner:

   1. Re: Brugervenligt visualisering af GSP-spor? (Thor Østergaard)
   2. Visning af veje uden asfalt (Thor Østergaard)

Message: 1