Hejsa

1. udkast er på plads. Bilbos temp-tracks er skrumpet ind, og det nordgående
er fjernet, da det var meget forskelligt fra det reelle. Fartgrænser skulle
også være nogenlunde på plads. Det bliver nok nemmere at få helt rigtigt,
når også det nordgående spor er flyttet.

GPS-tracks fra op og hjemturen:
http://www.openstreetmap.org/user/Daniel%20Trads/traces/1076108

Videokameraet kunne stå i forruden, så skilte og den slags nemt lige kunne
"debugges":
http://www.youtube.com/watch?v=vnE-dt3ODFI

Der hvor jeg siger "mark" første gang er WP 033 og anden gang WP 034. ;)

--
Daniel