Jeg er lige her! :-) Meget spændende at dele data mellem Københavns Kommune og
OSM, og vi vil meget gerne være med til at rykke på det - praktisk, teknisk,
juridisk.
Emil: Synes vi skal vende den over en kop kaffe - du, jeg og Cathrine.  Vores
kalender er rimelig flex, og mit nummer er 72 31 91 81.

Mvh
Janus

Janus Sandsgaard
Souschef