Nå, det var lidt ærgeligt, det der manglede var forbindelserne mellem den
gamle og den nye vej. I den nordlige ende har de lavet cykelsti under
omfartsvejen og i den sydlige var det hele afspærret så det var svært at se
hvad der skete. Jeg vil derfor lave ændringerne ud fra hukommelsen - men
markere i openstreetbugs at der mangler trace.

Mvh.
Torben