Jonas Häggqvist skrev:
Jeg forestiller mig vi måske kunne komme på et keyword som vi inkluderer
i fixme tagget når vi har det på fornemmelsen at der er tale om fejl i
OIS. Listen kunne så nøjes med at vise disse, eller fremhæve dem,
således at kommunerne kan få en oversigt over punkter de skal tjekke op på.

Fantastisk lækker liste!

Fixmes er gode til vores brug, men knap så interessante for kommunerne. Så en særlig markering er en god idé. Jeg foreslår selv et nyt tag:

   fixme:ois = *

Til kommunerne vil man så kunne lave en liste kun med punkter, der har dette tag. Gerne (måske senere) suppleret med de punkter, som bliver sorteret fra af Peters vejopdatering (0,0-koordinater og andet skrammel).

- Jørgen