Mange af de tilkørselsveje jeg her snakker om er ofte kun 2 hjulspor
så jeg plejer at lave highway=track  og tracktype=*

men jeg har mappet en del grusveje i området som jeg konsekvent også
har kaldt track, og det kan godt være jeg skal have nogle af dem
ændret til highway=unclassified og så surface unpaved eller eventuelt
compacted.
Forskellen på highway=unclassified surface = unpaved/compacted og så
highway=track og tracktype=grade1/ grade2 er lidt vanskeligt på disse
veje.

For de interesserede gælder det især dette område
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.50033&lon=9.96674&zoom=15&layers=M

Esbern