Hej alle,
Det skulle nu være mere eller mindre klart at CCBYSA --> ODBL moradset
overstås den 1. april 2012[1]:
*>>One item that came out of the board meeting was the deadline to complete
the license upgrade by 01 April 2012 and to publish the first OpenStreetMap
planet file under the ODbL by 04 April 2012. The License Working Group
supports this target date as a reasonable goal.<<*

Heldigvis er vi rimeligt godt med i Danmark, som det ser ud nu får vi
slettet 85000 noder og 10000 veje[2], svarende til den mængde veje og noder
vi tilsammen rører ved på 1 uges tid pt.[3]. Selvom det må betragtes som
hærværk, så synes jeg bare vi skal slagte løs på den resterende CCBYSA data
nu. Jeg har for flere måneder siden kontaktet alle vigtige brugere i
Danmark på dansk. Så tjek lige efter om i retter i nærheden af CC-data og
slet totalt og gentegn.

[1] http://blog.osmfoundation.org/2011/11/16/odbl-progress/
[2] http://odbl.poole.ch/denmark-20110919-20111116-poly.html
[3] http://osm.rasher.dk/stats.txt