.. og done. Der var kun syv styk af hvad jeg lige faldt over. Én way
og seks punkter (hvor én af dem var en atm og ikke en bank; den blev
også omdøbt).

Jeg tænker dog lidt over, om det er for tidligt at ændre navnet i
forhold til hvad man ser, der står på skiltene. I går stod der fx
stadigvæk Amagerbanken på hovedafdelingen på Amagerbrogade.

- Peter Brodersen