Hej Alle OSM'ere

Jeg synes night of the living map lyder som en rigtig fin event.
Umiddelbart har jeg ikke noget overblik over hvor mine kræfter er bedst
givet ud, ift. mapping fra ortofoto.
Kunne man lave en prioriteret ønskeliste til dem der deltager? (fx. giver
det nogen mening at mappe bygninger? hvis kommunen på et tidspunkt frigiver
bygningsdata, som de har gjort i kolding og ander kommuner, og mon ikke man
ser flere kommuner følge efter?)

Kan man risikere at nogen kommer til at arbejde på det samme område? og
hvad sker der i så fald? skal man forsøge at styre processen lidt, evt ved
brug af Landsbygeneratoren? (
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtEEDDn3xy9BdDRlRkJSMVJRWV9uZG5yN3VCWnFvdVE&hl=en_US#gid=0
 )

Håber notlm det bliver en stor succes.