Ja, Stevns er rigtig godt. Jeg har kastet mig ud i det her, mest fordi
jeg som landpostbud på Stevns, har et rigtig godt lokalkendskab som jeg
gerne vil "af med". Post- og kommunegrænser er som bekendt ikke
nødvendigvis sammenfaldende, så lokalkendskabet rækker langt ind i Faxe
kommune hvor der ingen (OSM-)bygninger er. Kan vi ikke får Karise
inddraget?
vh Truels