Hej alle

Tak for sidst til alle som deltog som deltog i Night of the Living
Maps i går og specielt tak til Magenta for super service med fri
kaffe, sodavand, pizza og et par øl.

Jeg har trukket lidt data ud fra vores mapping område i Stevns området
og der blev gået til den med hele tilføjelser/rettelser 1004 polygoner
og 576 liner i området. Og jeg kan nogen har været tidligt oppe og
kortlægge ved 7:00 tiden i morges lige inden at solen stod op.

Jeg har lavet en animation på GeoCommons
http://geocommons.com/maps/137774#

Tager lidt tid at indlæse - nede i venstre hjørne klik "Temporal" og
så klik play knappen og tidslider viser hvor og hvor data blev
uploadet.  Klik pause og vælg fx Charts - så vil I se at Hammerhøj
(Andreas fra DCF) er den helt store vinder med hele 21 % af alt
bidrag.

Du kan også zoome ned der hvor du lavet noget og klik på objektet. Jeg
smider på et tidspunkt flere oplysninger ud om hvor mange gårde,
marker, skove osv. der blev lavet samt evt. download i forskellige
formatter shape/KML

Og den globale hitliste kan ses her
http://livechanges.neis-one.org/notlm_all.php og ham russeren der
vandt skulle have 5 gange i sekundet lavet punkter (nodes) for at lave
så meget - skal vi ikke sige der er doping indblandet eller han har
haft noget import parat til denne aften.

/Søren Johannessen