2012/2/8 Jørgen Elgaard Larsen <j...@elgaard.net>

> Hvis du sletter dem, vil de sandsynligvis bare automatisk blive importeret
> fra OSAK igen på et senere tidspunkt.
>

>  OSM mapper ting der er i den fysiske verden, ikke tinge som nogen mener
>>

> Det er jeg ikke enig i. Der er en grund til, at "proposed"-tagget
> eksisterer.

Jeg er helt enig i det du skriver.

> Men man kan godt argumentere for at sætte "proposed" på de pågældende
> adressepunkter.

Det vil ikke være nogen dårlig idé at vi gjorde det. Hvordan vil det
influere på det script som automatisk opdatere adresse noder? Nye noder
skulle måske som standard være tagget sådan, eller med et fixme om at det
skal tjekkes om adressen eksistere i virkeligheden. I mine øjne vil det
højne kvaliteten af vores data.

--
Venlig Hilsen

Pelle Rosenbeck Gøeg