Torsdag den 9. februar 2012 13:45:27 Emil Tin skrev:
> enig, pladser skal bestemt ikke fjernes.
>
> jeg tænkte på ways som denne:
> http://www.openstreetmap.org/browse/way/118115601

Nu er vi indtil videre kun 3 der har svaret, så at sige at der er "generel
enighed" er måske lidt i overkanten.

Hvis du med "torve" mener fortove, så er jeg en stor tilhænger af at rydde op
hvor det giver mening og er muligt, både af hensyn til overskueligheden og
mængden af data, så for min skyld må du meget gerne gå i krig med de fortove.

Hvis der er generel enighed om at det er en god ide at fjerne de fortove, så
ser jeg ikke noget til hinder for bare at gøre det. Men for en god ordens
skyld, kan det være en god ide at kontakte de der har oprettet dem.