Goddag

Jeg har i dag set at den del af Fyn jeg kender (Middelfart - Odense
-Bogense) er ved at blive oversået med skov af en person der kalder
sig krægpøth. Desværre er det spækket med fejl og unøjagtigheder , det
ligner en dårlig fortolkning af Fugro. Der er også blevet rette en del
andre ting, som jeg mener er rettet til noget forkert, da jeg kender
området indgående - jeg bor i området og har gennemcyklet det på kryds
og tværs.

Jeg har sendt ham en mail, om at bør gennemgå sine ting med en tættekam.

Jeg kan ikke finde ham på denne liste, så måske han bare skal have
lidt supervision

Hvad gør vi ellers, jeg synes det er brand ærgerligt at få kortet
maltrakteret på den måde.

Mvh
Esbern