Hej

Hvorfor skriver du dog som qvotet tekst?

Jeg tror at vi sådan set er enig.

en vej stopper, 10 meter længer fremme ligger der en tværgående vej. biler kan
ikke komme fra den ene vej, cykler, knallerter, motorcykler kan måske, men
ikke lovligt komme fra den blinde vej ud på den tværgående.

Altså skal der tegnes et fortov mellem de to veje, ellers kan man jo ikke se
på kortet at man kan gå mellem de to veje.

Det er jo også det der er gjort der hvor du linker til,,,

--

Med venlig hilsen

Ivar Madsen