Den 25-03-2012 18:01, Jørgen Elgaard Larsen skrev:
Ole Nielsen skrev:
Vi mangler stadig at erstatte en del data fra brugere som ikke har
accepteret den nye licens - og det begynder at haste.

Det er naturligvis værst, der hvor de "dårlige" punkter forbinder to
veje. Der vil vi miste information om, at de to veje er forbundet. Hvis
området er tilpas øde, og punkterne ligger tilpas langt fra hinanden,
vil vi ikke kunne opdage det med vores nuværende QA-værktøjer.

KeepRight kan da godt fange veje, der burde vaere forbundet.

Det ville derfor være godt, hvis de veje, der får fjernet punkter, kunne
få et tag, man kunne lede efter senere hen.

Endelig er der nogle stier, især skovstier, der vil forsvinde. Det er
ærgerligt, fordi vi ikke ummidelbart vil kunne se, at de mangler. Og de
er ikke nødvendigvis at se på Fugro. Men det betyder desværre også, at
vi ikke kan gentegne dem, medmindre vi har GPS-data for dem.

- Jørgen

P.S. Jeg håber ikke, jeg skal til Polen snart. Meget af det, der
forsvinder der, er tilsyneladense skove, men også rigtig mange veje.