I wikien http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Forest står der "landuse=forest
Managed forest or woodland plantation".

Det levner ikke megen tvivl om at juletræsskov skal tagges som
"landuse=forest", uanset hvor industrielt det foregår (fakstisk fordi det er

Den romantiske skov med vilde gevækster og natur (som nærmest ikke findes i DK)
bør i den henseende tagges "natural=wood", og vi kan (i stede for denne
negative og nedladende diskussion af andre og nyere brugere)  diskutere grænsen
for hvornår skoven er så tilpas vild at det er mere "wood" end "forest".

Med venlig hilsen

Michael Hammel

M. +45 40 70 83 70

Cyklistforbundet