Mange tak for svarene!

Kristian, jeg tror sgu jeg fangede det. Jeg håber, at få lidt tid i morgen,
så kan jeg måske lave en lille video, hvis det har interesse?
Dog aner jeg stadig ikke hvordan jeg fremhæver eksempelvis, vindmøller frem
for andre punkter.

@Jonas
Det ser super fint ud, tak:-)

Det undrer mig dog, at det ikke er mere enkelt at printe og tilpasse disse
print. Jeg har læst lidt op på det, og det ser jo ud til at man både kan
vælge custom tiles, samt virkelig tilpasse kortet med styles.
Hvorfor er det dog ikke indbygget i et eksempelvis josm, så meget arbejde
er det vel heller ikke?

Mvh.
Peter Lyberth

Med venlig hilsen