Den bør jo nok tagges som en service road (parking aisle) som er delt mellem
cyklister og bilister. Der er ikke nogen reel cykelsti på det stk af N
Farimagsgade før til sidst ved krydset til ahlefeldts gade, hvor der også er en
fodhviler (hvordan mon den skal tagges? ;-)

Med venlig hilsen

Michael Hammel

M. +45 40 70 83 70

Cyklistforbundet