Hej folkens

Jeg har gennem længere tid undret mig over hvor lang tid der går inden
visse områder bliver renderet på zoom level 12, mens man kan næsten vente
på at tingene bliver synlige op til zoom level 13.

Jeg har ledt lidt rundt på kortet over danmark og fundet er par områder
hvor ting mangler på zoom level 12 der har været synlige i nogen tid på
zoom level 13.
Disse områder er dels nogen jeg selv har tegnet, dels nogen som andre har
tegnet. Disse områder har jeg så puttet i et lille regne ark på google docs
da jeg er bange for at det ellers ville blive for uoverskueligt på denne
email korrespondance.

Ikke opdaterede områder på osm -
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvOTFI4luS-GdHRvNnBMQVVKSE5TajNMTTdyNnpKeGc

Summen af dette regne ark er i hvert fald at det ældste område jeg har
fundet der endnu ikke figurerer på zoom level 12 er ca 60 dage gammelt.
Jeg er klar over at der er visse ting der ikke bliver vist på zoom level
12, som man derfor kan vente rigtig længe på, men dette er ting der lige
vedsiden af er renderet fint nok.

er der nogen der også undrer sig, eller nogen der ved hvad kunne være galt,
hvis der er noget galt?

hilsen
joris