Jeg er helt enig;
Jeg vil helt sikkert bidrage med rettelser til Google Maps Maker OGSÅ, da
jeg netop bruger nogle værktøjer baseret på deres kort (deres bilnavigation
er endnu ikke slået af OSM-værktøjer). Google har nogle irriterende fejl i
lokalområdet, som jeg selv har fordel af at rette op på. Jeg er ikke en
religiøs frihedsrytter, hvor jeg selv kan have gavn af at bidrage.

Men mine primære bidrag bliver til OSM.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81