Jeg kontaktede igår aftes Bernd (mapperen på Bornholm) og takket for et
fint arbejde og bedt ham ændre josm-pluginets buildings_tools til ikke at
flytte adressedata over på bygningerne. Det skulle han have gjort nu. Jonas
H skulle have ændret tilbage igen.

Jeg kontaktede ligeledes ejeren af buildings_tools pluginet og bad ham
venligst at ændre standardinstillingerne i pluginnet således, der er aktiv
stillingstagen og ikke passiv for den her funktion. Det skulle være ændret
i version 28529.

Jeg har tilføjet en kommentar til wikien som Søren pegede på. Tak til Peter
B for at rette den til :).

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe