Nå, mit svar blev muligvis quoted-printable-smadret lidt af min nye
telefon, så for en god ordens skyld er her en repost:

Der var ingen, der nåede det i fredags, men jeg fik snakket med
journalisten igen, mens jeg tilfældigvis i øvrigt var på vej til
Jylland. Nu sidder jeg i toget på vej til Aalborg, og vi får nok
optaget noget i morgen.

- Peter Brodersen