Hej,

Det er måske ikke det rigtige sted at gøre opmærksom på dette, men nålene på
cyclistic.dk's kort er fejlplacerede. Tilsyneladende er de centrerede på
punktet, hvor nålespidsen skulle være.

Jeg har selv mappet Ballen Havn som ses på vedlagte skærmskud fra
cyclistic.dk, og jeg ved positivt at hverken toiletter eller picnicborde er
ude i vandet ;)

Værd at overveje når man laver applikationer med kort!

En anden tanke jeg får ved at se på cyclistic.dk er hvor vigtigt det er at få
access tags med når man mapper.

Jeg ved i alt fald fra min lokale havnefoged (ikke i Ballen) at havnenes
toiletter og andre faciliteter egentlig ikke bør betragtes som offentlige, men
som en service for havnens betalende brugere og gæster. Selv om folk sjældent
bliver bedt om at forføje sig, kan jeg forestille mig at man ikke alle steder
ønsker sig at faciliteterne annonceres på cyclistic.dk.

Venlig hilsen,
Anders Lund