Hej alle

Hvis det er muligt at samle alle FOT bygninger (fx med Osmconvert
program) i en område .osm fil
 i fx 50 .osm filer, så vil jeg godt påtage mig import af Horns Herred
siden (udgør de gamle Jægerspris og Skibby kommuner) af Frederikssunds
Kommune.

Såvidt jeg kan se fra Peters FOT bygningsudtræk i .osm filer (kigget
på 2 filer) så er der vist intet som rammer ind i en nabokommunes FOT
bygninger.

vh
Søren Johannessen