Hej Michel

Jeg har lige taget et kig på OK og deres filer til download (tjekket
KML filen i Google Earth)  - Det er altså ikke særlig præcise
koordinater med  tankstationer/benzin standere. De bliver placeret
midt på vejene eller oven på bygningerne til
SuperBrugsen/Dag'ligBrugsen - Så det er ikke særligt smart bare at
masseimportere disse. Det giver dårlig kvalitet. Derudover så skal
allerede OK tankstationer i OSM heller ikke  optrædde som dubletter i
OSM, dette giver også lidt arbejde (KML fil og CVS filer af OK kan
findes her http://www.ok.dk/find-station).

Lad det være sagt - så kan OK CSV/KML filerne bruges som reference
tjek - Fx jeg mapper i Blistrød - kigger lige om der evt. er en OK
tankstation/stander i den by - hvis ja så placerer jeg den manuelt ud
fra hvad jeg kan se på luftfoto må være OK tanken og tagger
(amenity=fuel name=OK  etc)

Der er desværre kun den hårde vej med manuel OK mapping/tagging med
dette geodatasæt.

vh
Søren Johannessen