Hej,

Forleden tilføjede jeg nogle "afstikkere" til nogle veje:
http://www.openstreetmap.org/changeset/21295964

Specifikt: Bolbrovej fik en ekstra tap opad og Ladbyvejs sære, østlige
fætter blev tilføjet efter at jeg havde kørt forbi og kigget på vejskilte.

Nu er jeg i tvivl: Bør den store Bolbrovej eksplicit klistres sammen med
dens blindtarm? Når jeg JOSM prøver "Combine Way", får jeg en fejl:

  Could not combine ways
  (They could not be merged into a single string of nodes.)

Hvis man skal forsøge at sammenklistre veje: De to Ladbyveje rører slet
ikke hinanden. Kan man da klistre dem sammen på meningsfuld vis?

--
Regards,
Troels Arvin <tro...@arvin.dk>