Hvis afspærringen er permanent (busk, beton,..) så kan jeg virkelig ikke
ser problemet med at indtegne en meter som cykelsti.
http://www.openstreetmap.org/node/2789948128  Det har også fordelen at det
bliver ekstra tydeligt på kortet.
Hvis kommunen eller brandvæsenet nemt kan fjerne den med en nøgle, så er
det en anden sag.
Hvad gør man i øvrigt med en vej som er bred nok til at kunne klare en bil
men som på begge sider er blokeret med sådan en nøgle-barriere?

Michel

> barrierer, så
>
> Som bruger ville jeg da blive slemt skuffet, hvis noget rute-software
> ledte mig ind ind et lukket villakvarter, når jeg i virkeligheden
> skulle udenom, blot fordi det ikke tog højde for punktbarrierer. Så
> kan du jo kalde det hvad du vil :)
>
> /Lars

Michel Coene
Georginehaven 94