Hej

Jeg vil anbefale at du forsøger dig med den app der hedder MapsWithMe (se
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/MapsWithMe). Der er et væld af andre
muligheder (se http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Apple_iOS), men denne her er
både hurtig og ret enkel. De fleste OSM-baserede navigations/kort baserede apps
tillader at man i modsætning til Google Maps downloader hele lande eller
regioner ad gangen og det gør denne også.

Held og lykke med det.

Mvh
  Hjart