Søndag den 25. januar 2015 19:10:40 skrev Niels Elgaard Larsen:

> Og nu er der så ikke flere adresseknuder på veje og arealer.

Super!

Jeg lagde mærke til at du var flittig  og endda fandt nogen hvor jeg troede der
ikke var flere ( Sydjylland, som jeg har dækket af en rss fra
http://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/).

Jeg har også selv fikset nogen, men da jeg har det med at undersøge om der er
ting i omegnen der kan justeres eller ryddes op i, kom jeg ikke nær så hurtigt
frem som du.