Hej Jesper

Margueritruten ser fin ud, men jeg ville rydde lidt op i skoven af tags i
cykeltunnellen og desuden bør en cykelsti i en tunnel ikke dele noder med
de veje/jernbaner den går under.

Richard Fairhurst der blandt andet står bag http://cycle.travel
argumenterede på et tidspunkt i en blog
http://www.openstreetmap.org/user/Richard/diary/20333[1]  for brugen af
highway=cycleway fremfor highway=path for cykelstier og jeg har overgivet
mig og følger nu hans anbefaling på det punkt.

Mvh Michael/Hjart

<http://www.openstreetmap.org/changeset/29381216>

--------
[1] http://www.openstreetmap.org/user/Richard/diary/20333