Søndag den 22. marts 2015 11:34:45 skrev Anders Lund:

> Super, jeg vil straks gøre et forsøg. Det er nok et større arbejde at nå
> landet rundt, men måske vil nogen hjælpe?

Blandt andre jeg har redigeret kystlinien mange steder og har indtryk af at
der ikke kan være ret mange steder tilbage hvor de ikke er redigerede, men det
er aldrig nogen skade til at gå dem efter igen.

Hvis du vil finpudse kystlinier (eller andre større linier/polygoner) i større
stil vil jeg kraftigt anbefale at bruge JOSM's ¨Improve Way Accuracy" funktion
http://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Action/ImproveWayAccuracy, som gør
arbejdet både væsentlig nemmere og sikrere.