Tak, det er rart at vide hvad situationen er angående historikken ved split way,
så man kan tage sig i agt, men også at mindes om, at problematikken også
indbefatter samling af ways, Jørgen.

Der er dog for mig en forskel i form af, at split way kan man
næsten ikke komme uden om at skulle bruge, mens man i princippet bare
kan lade være at samle stykker. Selvom det ofte har været fristende at samle,
for det praktiske og "skønhedens" skyld, men det er nok en diskussion i sig
selv.

Også et meget velkomment tip Hjart, om muligheden for at læse historik
i punkter, selvom de er indgået i en ny way; det har jeg aldrig af mig selv
bemærket.

/ Asger