Hjart skrev:
> Nogle stykker af os havde fornyligt en lille diskussion om stier på
> kirkegårde (se http://www.openstreetmap.org/note/413399).

I forlængelse af den diskussion vil jeg først lige tilkendegive, at jeg
som udgangspunklt bestemt synes, at den slags stier hører hjemme i OSM.
Man kunne jo også have brug for at navigere rundt på kirkegården.

I tilfældet med Tårnby Kirke kan man måske undre sig over, at det
pågældende stisystem tilsyneladende ikke er forbundet til de
omkringliggende veje. Personligt ville jeg nok have startet med det, men
folk er jo forskellige...

> En ting jeg gerne lige vil komme ind på er måden gangstierne er
> tegnet på (kig på data).

Ja, det er ikke lavet elegant, omend det ikke er direkte forkert.

Jeg ved ikke, hvordan man kan opdrage nye brugere til at gøre det pænere.
Men det kan ikke kun være et problem her i Danmark. Måske kunne man
tilføje noget på den internationale (og danske) wiki om det.

- Jørgen