Kunne man spørge dk-ferien om hvad formålet med deres ændringer er?

Mvh
Flemming Bruun

Den 24-01-2016 kl. 17:59 skrev Uffe Kousgaard:
Nej, efter min mening er det reklame for noget, som ikke har tilstrækkelig offentlig interesse.
Stedet er jo også nemt nok at finde ud fra adressen alene.

Havde det været et større feriecenter, en butik med åbningstider eller lign. så er det en anden sag.

mvh
Uffe Kousgaard

s...@bukhmark.dk wrote:

På Spangsmosevej 30 i Nordborg findes et feriehussymbol, som undrede mig.
Det er oprettet af “dk-ferien”, som er et feriefirma, der udbyder huse <https://www.dk-ferien.de/daenemark/ferienhaus/J000.html>. Der henvises til denne hjemmeside, https://www.dk-ferien.de/daenemark/ferienhaus/J000.html, hvor huset beskrives.

Er det i orden ???
/sba-dk