Hej

For meget lang tid siden (har også været oppe her) - spurgte jeg
Geodatastyrelsen om en kreditering af Geodatastyrelsen (plus
hyperlinks til kilden) på denne her Wiki side "

Vores bidragsydere" http://www.openstreetmap.org/copyright sammen med
andre lande databidrag var okay. Det sagde GST var okay og helt fint -
der var intet krav om at det skulle være på selv geodata niveauet
(data i sig selv)  jfr. Geodatastyrelsen. Desværre har  andre OSM i DK
ment at dette ikke var nok og da krediteringen af GST jfr. deres
tolkning konstant skal følge med også når geodata forlader selv OSM fx
Geofabrik og Mapbox trækker OSM kopier hele tiden.

Jeg vil ikke bruge mere tid her vedr. at hvor kreditering skal ske -
min holdning er at   http://www.openstreetmap.org/copyright ville være
fint nok - Andre må overtage og få afklaret dette. Det har kørt for
længe i ring denne diskussion.

Vh Søren Johannessen